Page 107 of 118 FirstFirst ... 75797105106107108109117 ... LastLast
Results 1,061 to 1,070 of 1173

Thread: FC Barcelona de Fútbol Sala

  1. #1061
    Senior Member Balón de oro jomersulo's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    not available
    Posts
    41,491
    Thanks
    918
    Thanked 1,839 Times in 1,682 Posts
    ale, hijos de puta, con viento fresco.


    Muchos millones y pocos cojones.

  2. #1062
    Senior Member Balón de oro jomersulo's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    not available
    Posts
    41,491
    Thanks
    918
    Thanked 1,839 Times in 1,682 Posts
    Quote Originally Posted by jomersulo View Post
    ale, hijos de puta, con viento fresco.


    Muchos millones y pocos cojones.
    sobretodo me alegro por el de los nadapletes. Toma uno para ti y tu culo, hijo de perra!!!!

  3. #1063
    Moderator Crack daviles05's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    9,776
    Thanks
    2,747
    Thanked 1,598 Times in 997 Posts
    Més que un club, Força Barça!!!!

    Paco Sedano ‏@pacosedano28
    Se acabó la Liga, temporada desastrosa, para olvidar, es momento de aceptar criticas y reflexionar para volver el año q viene con mas ganas!
    Paco Sedano ‏@pacosedano28
    Sólo tengo palabras de agradecimiento para nuestra afición @Dracs1991 nunca os podremos devolver lo q nos dais,estamos en deuda con vosotros
    sergio lozano ‏@sergiolozano09
    Derrota muy dolorosa por 5-7, lo hemos intentado todo pero no ha salido!Esta claro que es un palo duro!Dar la enhorabuena @ElPozoMurcia_FS
    sergio lozano ‏@sergiolozano09
    Dar las gracias a todos y cada uno de los aficionados que han venido a animarnos durante toda la temporada! Con mucha diferencia lo mejor!
    llorenç tarrés ‏@lltarres
    Ari Santos s'acomiada del Barça, del Palau. Amb llàgrimes als ulls, diu adéu i consola el seu fill Kaua. Gràcies Ari!








    Dracs 1991 ‏@Dracs1991
    Tristos però no decebuts. Eliminats però orgullosos. Vençuts però no acabats. Tornarem @FCBfutbolsala!
    FC BARCELONA ÚNICO EQUIPO EN EN REPETIR TRIPLETE 2008/2009 - 2014/2015
    ÍNDICE NBA ESPAÑOL 2018/2019

    Si bloquean el foro, puedes intentar contactar con otros usuarios aquí:
    http://rojabloqueada.foroactivo.com

  4. #1064
    Senior Member Balón de oro Gamper's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    35,728
    Thanks
    4,518
    Thanked 1,552 Times in 1,315 Posts
    Tornarem a vèncer!

    Força Barça!

  5. The Following User Says Thank You to Gamper For This Useful Post:

    daviles05 (4th June 2015)

  6. #1065
    Banned Balón de oro
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    Abuelo, cule, indepencio franquista de la CUP y jijijijijiji (mucho jijijijijiji)
    Posts
    27,231
    Thanks
    987
    Thanked 842 Times in 791 Posts
    Quote Originally Posted by Gamper View Post
    Tornarem a vèncer!

    Força Barça!
    Sí.....


    .... pero hoy no......








    ¡¡¡Mañaaannnaaaaaaa!!!

  7. #1066
    Moderator Crack daviles05's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    9,776
    Thanks
    2,747
    Thanked 1,598 Times in 997 Posts
    Sedano será operado el lunes

    El portero se lesionó en el último partido de Liga ante ElPozo Murcia

    http://www.fcbarcelona.es/futbol-sal...erado-el-lunes
    FC BARCELONA ÚNICO EQUIPO EN EN REPETIR TRIPLETE 2008/2009 - 2014/2015
    ÍNDICE NBA ESPAÑOL 2018/2019

    Si bloquean el foro, puedes intentar contactar con otros usuarios aquí:
    http://rojabloqueada.foroactivo.com

  8. #1067
    Senior Member Balón de oro Gamper's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    35,728
    Thanks
    4,518
    Thanked 1,552 Times in 1,315 Posts
    El Barça de futbol sala renova Saad

    ARA | Barcelona | 08/06/2015 17:55

    El Barça de futbol sala i Saad han arribat a un acord per ampliar el seu contracte fins al juny del 2016. L’ala italo-brasiler acabava el seu lligam amb el club al final d’aquest curs.

    "És molt complicat mantenir-se tants anys en un club i a un nivell molt alt, i jo sóc un privilegiat. El Barça és un gran club i tenim l’obligació de guanyar títols. Aquesta temporada hem fallat i espero que la pròxima tornem a aixecar-ne", ha dit Saad. "És un jugador que aporta molta experiència i ens anirà molt bé que es quedi perquè hem renovat molt l’equip. El jugador està en plena forma i està molt content de quedar-se", ha explicat Javier Bordas, directiu responsable de la secció de futbol sala.

    http://m.ara.cat/esports/mes_esports...372063000.html

    Força Saad!

    Y FORÇA PACO!!!

    Estamos con vosotros, el año que viene volveremos a la carga!!!

  9. The Following User Says Thank You to Gamper For This Useful Post:

    daviles05 (9th June 2015)

  10. #1068
    Senior Member Balón de oro Gamper's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    35,728
    Thanks
    4,518
    Thanked 1,552 Times in 1,315 Posts
    La intervención a Paco Sedano, un éxito

    www.fcbarcelona.cat

    09/06/2015 10:29

    El portero estará de baja durante ocho semanas




    • Paco Sedano tendrá que estar ocho semanas de baja / FOTO: ALEIX TELLO


    Paco Sedano fue intervenido quirúrgicamente de la reinserción del ligamento colateral cubital del dedo pulgar de la mano izquierda por el Dr. Mir. El jugador se lesionó durante el tercer partido de las semifinales de la LNFS ante ElPozo Murcia y ya ha sido dado de alta.
    La operación ha sido satisfactoria y el periodo de baja deportiva del portero azulgrana será de ocho semanas. Así pues, habrá que hacer la recuperación durante las vacaciones para tratar de estar en el mejor estado posible cuando el equipo dirigido por Marc Carmona comience la pretemporada en el mes de agosto.

    http://www.fcbarcelona.es/futbol-sal...edano-un-exito

  11. #1069
    Senior Member Balón de oro Gamper's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    35,728
    Thanks
    4,518
    Thanked 1,552 Times in 1,315 Posts
    El FC Barcelona y Saad acuerdan una ampliación de contrato hasta el 2016

    www.fcbarcelona.cat

    08/06/2015 11:44


    Saad, que llegó al Barça la temporada 2008-09, jugará con el conjunto blaugrana una temporada más








    El FC Barcelona y el ala italo-brasileño Saad han llegado a un acuerdo para ampliar su contrato hasta junio del 2016. Saad terminaba su vínculo con el Club al final de este curso, pero ambos han llegado a un acuerdo para ampliar su relación una temporada más.
    Saad, que actualmente tiene 35 años -hará 36 en octubre-, cumplirá su octava temporada a las órdenes de Marc Carmona y es, junto con Sedano y Cristian, los jugadores más veteranos en la plantilla. Los dos porteros llegaron un año antes que Saad y todos ellos forman el núcleo del grupo de jugadores que tantos títulos han dado a la sección de fútbol sala del FC Barcelona.
    Jugador polivalente


    Saad ha marcado 66 goles en Liga desde su llegada a la plantilla culé la temporada 2008/09, a pesar de no tratarse de un goleador nato. Su izquierda ha marcado goles muy importantes durante su trayectoria en el club catalán. Es, junto con Wilde y Batería, el único jugador que ha marcado en todas las competiciones que el FC Barcelona ha disputado esta temporada (Liga, Copa de España, Copa del Rey y competición europea).
    Contento de quedarse un año más


    Javier Bordas, directivo responsable de la sección de fútbol sala, ha sido el responsable de la renovación de Saad: "Es un jugador que aporta mucha experiencia y nos irá muy bien que se quede porque hemos renovado mucho el equipo". Además, ha añadido que "el jugador está en plena forma y está muy contento de quedarse".
    Por su parte, el jugador ha manifestado: "Es muy complicado mantenerse tantos años en un club y a un nivel muy alto, y yo soy un privilegiado". A pesar de no haber tenido los éxitos deseados esta temporada, el ala italo-brasileño confía en volver a ganar títulos. "El Barça es un gran club y tenemos la obligación de ganar títulos. Esta temporada hemos fallado y espero que la próxima volvamos a levantarlos", ha asegurado
    .



    http://www.fcbarcelona.es/futbol-sal...-hasta-el-2016

  12. #1070
    Senior Member Balón de oro Gamper's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    35,728
    Thanks
    4,518
    Thanked 1,552 Times in 1,315 Posts
    Ari Santos: “Era una motivació fer créixer aquest club”

    www.fcbarcelona.cat

    14/06/2015 10:14

    “Marxo del Barça amb grans records”, ha dit Ari respecte de la seva trajectòria com a blaugrana

    Després de set temporades, 17 títols i 68 gols com a blaugrana, Ari jugarà les properes dues temporades al Dinamo de Moscou




    • Ari Santos es va despedir dels aficionats blaugranes després de caure amb ElPozo Múrcia / FOTO: VÍCTOR SALGADO


    Quin és el seu millor gol?

    Un contra l’Interviu aquí al Palau, però el que marca la meva carrera és una jugada de la Champions que guanyem, que jo em llanço a terra per arribar a una pilota i després Jordi Torras fa el gol.

    Ari Santos s’acomiada del FC Barcelona després de set temporades al FC Barcelona. Va arribar al Club a l’estiu del 2009, i des del primer dia es va convertir en un dels jugadors més estimats de la plantilla. El brasiler es va poder acomiadar dels aficionats del Palau després de caure eliminats al tercer partit de les semifinals de la LNFS davant ElPozo Múrcia. Abans de marxar, Ari Santos ha parlat amb Barça TV.
    Han passat ja uns dies des que es va acomiadar del Palau i el Barça. Ja deu estar més tranquil, oi?
    Sí, estic més tranquil, però també trist per haver perdut l’eliminatòria. Però l’afició va tornar-me a omplir d’alegria i la veritat és que me’n vaig amb grans records.
    La gent aquí l’ha estimat molt. Són molts anys des que va arribar, la temporada 2008/09. Quin balanç en fa?
    El balanç és superpositiu, hem fet història. El primer any no havíem guanyat res, com aquesta temporada, la que me’n vaig. Però al llarg d’aquestes set temporades he viscut coses meravelloses, hem guanyat els títols més importants i he après molt en aquest club.
    Quan entra per primer cop al vestidor veu que el Barça és un equip que no és campió?
    Jo vaig venir per conquerir títols, encara que sabia que no havien guanyat res. Tenia una oferta de l’Inter Movistar, però vaig pensar que el Barça marcaria una època, i així ha estat. Venia del Brasil, d’un equip que ho havia guanyat tot, i em va semblar que el Barça tenia un futur gloriós per endavant. En canvi, l’Inter ho havia guanyat tot, però ara era el torn del Barça i era una motivació fer créixer aquest club.
    "El comiat que em van fer demostra la grandesa d'aquest club"
    Marquen una època quan arriben Wilde, Jordi i Lin. L’equip millora moltíssim.
    És clar, eren jugadors acostumats a guanyar i jugar finals, ja teníem molts jugadors bons però ells eren futbolistes ‘top’, i es va notar.
    Veia un club una mica angoixat després del primer any sense guanyar res?
    Teníem un molt bon equip però ens vam enfrontar al millor Pozo de la història a les finals. La resta d’anys van ser nostres, menys aquesta temporada, que hem estat poc regulars i per això no ens ha anat bé.
    Van ser un dels millors equips o el millor equip de la història?
    Jo crec que sí. La temporada 2011/12 va ser espectacular, vam guanyar la Champions, les dues Copes, la Lliga a Múrcia. Aquell és un equip de llegenda.
    No sé si s’imaginava guanyar 17 títols i jugar set temporades al Barça quan va arribar, ni el primer any, després de no guanyar cap competició.
    No, et poses reptes i era guanyar títols amb un club que no ho havia fet. La veritat és que són molts anys al Club, i com em van acomiadar l’altre dia demostra la grandesa d’aquest club tan estimat i com de difícil és marxar-ne.
    Ha tingut bastantes lesions al llarg de la seva carrera al Barça. Un jugador comença a acostumar-se a aquesta mala sort o injustícia que té l’esport?
    No sé si és mala sort o injustícia o què és. L’únic que sé és que sóc molt fort de cap, perquè han estat dues lesions molt complicades en dos anys però sempre m’he aixecat. És clar que també estic al millor club del món, amb els millors doctors i fisioterapeutes, i això hi ajuda. Pateixes, és clar, sobretot l’any passat, quan vaig perdre’m la Champions. Aquests moments són els més complicats.
    Després d’aquesta última lesió li ha costat molt tornar. És el motiu pel qual marxa?
    Sí, just quan em lesiono penso que és el meu últim any, perquè sabia que seria difícil entrar al segon tram de la temporada i quan l’equip està més bé físicament i més endollat. I ja s’ha vist que m’ha costat tenir minuts.
    Era un any complicat perquè se’n van tres jugadors que han estat molt importants per al Barça dels darrers anys. Molta gent pot pensar que és un error apostar tant per gent tan jove?
    No, és normal, tots els clubs canvien perquè els jugadors ens anem fent grans i canvien les generacions. Bateria el fitxava sense pensar, ha tingut mala sort aquest any perquè no hem guanyat res, però l’equip és molt jove. Bateria, com dic, té només 23 anys i tota la història per endavant, i estic segur que guanyaran molts títols.

    Aquesta temporada ha acabat en blanc. És un fracàs?
    Sí, perquè som el Barça i aquí només val guanyar. Estem acostumats a aixecar títols, i el fet de no haver-ho fet és un fracàs.
    Quins jugadors l’han marcat més?
    Aquí al Barça em va sorprendre moltíssim PC per com defensava. Vaig venir com un ala però em vaig acabar convertint en tanca, i vaig fixar-me molt en ell. També em quedo amb Jordi Torras, Javi Rodríguez, Fernandao… Amb tot aquell equip de l’any 2011/12, amb tota la plantilla. I també amb els joves d’aquesta temporada, perquè tenen moltíssima qualitat. I de fora del Barça em quedo amb Kike, perquè és molt difícil defensar-lo i sempre és molt competitiu a les finals.
    La gent ha de veure que amb la marxa d’alguns de vosaltres s’acaba un cicle, però que ara en començarà un altre?
    És clar que sí, segur que un nou cicle comença ja. Els jugadors d’ara són molt joves i la propera temporada no passarà el que ens ha passat aquesta, perquè han après el que ha passat aquest any i estic segur que el Barça tirarà això endavant i que la propera temporada no es quedaran sense títols. L’equip és molt jove i molt bo.
    Com ha estat la seva relació amb Marc Carmona, que fa molts anys que és entrenador?
    Sempre m’he portat molt bé amb ell i li estic molt agraït, perquè m’ha donat confiança i suport al llarg de tots aquests anys. Quan estava lesionat m’ha donat molt suport i sempre ha apostat per mi, i per això no puc fer res més que agrair-l’hi i desitjar-li sort per tirar això endavant, perquè al Barça el que li toca és guanyar títols, i estic convençut que l’any vinent ho farà.
    "He viscut coses meravelloses, hem guanyat els títols més importants i he après molt"
    Ara que marxa pot enfrontar-se al Barça en un futur. Ja hi ha pensat, en això?
    La veritat és que encara no m’ho imagino, però m’agradaria fer-ho perquè probablement ens veiem les cares en una Final a Quatre i això seria una gran senyal; significaria que tant el meu equip com el Barça estan fent una gran temporada a Europa.
    Ha estat molts anys aquí i fins i tot hi ha tingut fills. Què signifiquen el Barça i Catalunya per a vostè?
    Tot. Significa tant que vull quedar-m’hi a viure un cop em retiri. Aquí m’he enamorat, he format una família, i el Club també m’ho ha donat tot. El Barça té unes dimensions que segur que no trobaré en cap altre equip on vagi. És per això que és més que un club i Barcelona, més que una ciutat.
    Comiat en català?
    N’he après poc, però l’entenc perfectament. M’encantaria dir en català “estic molt content d’haver estat al millor club del món”, però no sé utilitzar el passat en català. Per això simplement vull donar-los les gràcies, de debò, al Dracs, al Palau i al Club.

    http://www.fcbarcelona.cat/futbol-sa...er-aquest-club

    Gràcies a tu, Ari!

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •