Page 27 of 47 FirstFirst ... 17252627282937 ... LastLast
Results 261 to 270 of 467

Thread: Mundial de Motociclismo y los Almogàvers catalanes.

  1. #261
    Senior Member Balón de oro Gamper's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    35,728
    Thanks
    4,518
    Thanked 1,552 Times in 1,315 Posts
    Marc Márquez: "Lograr dos títulos mundiales el mismo año parece imposible"
    Motociclismo > 15-11-2014 > 17:20
    EFE

    Los hermanos*Marc y Álex Márquez*realizaron este sábado*en Cervera su primera rueda de prensa conjunta antes del homenaje por el título de*campeón del Mundo de MotoGP y Moto3, respectivamente, señalando ambos su admiración mutua, reflejada en Marc que comentó*la gran fortuna que tiene por celebrar por cuarto año seguido un campeonato mundial.
    "Tengo la gran suerte de que es el cuarto año que lo podemos celebrar y disfrutar.*Me alegré más cuando Álex ganó el título en Valencia que cuando yo lo conseguí en Japón. Lograr dos títulos mundiales es algo que parece casi imposible de conseguir", señaló el grande los Márquez.
    Álex recordó*que hace dos años, cuando logró el Campeonato de España de Moto3*"dije que algún día volvería aquí como campeón del mundo, pero la verdad no esperaba que fuera tan pronto". El menor de los Márquez, de 18 años, explicó que esta semana no ha podido descansar mucho "porque estaba en Jérez probando la Moto2. Poco a poco lo voy asimilando todo y lo estoy pasando muy bien. Ahora espero aprovechar lo que queda del día con mi hermano porque la fiesta de hoy es también para todos los aficionados que nos han apoyado desde siempre".
    También Álex, por eso de ser su primer título, estaba impresionado por todo lo que sucede a su alrededor. Ha reconocido que ser su pueblo natal tal como lo ha recibido "es fantástico. No lo he visto mucho porque llegué anoche, pero*es todo un orgullo el ver tu imagen y tu bandera en los balcones, en las calles. Cervera siempre nos ha apoyado y es muy bonito porque aquí tu gente esta muy cerca".
    Por su parte, Marc recordó que*ya no sólo es Cervera la localidad que le apoya*"sino toda la gente que viene de fuera. Además, aquí durante todo el año la gente del pueblo nos apoya en cada carrera y esto te hace sacar más fuerzas y seguir en esta línea". Ambos pilotos han dicho que los numerosos elogios que reciben no se les han subido a la cabeza.
    Marc comentó: "Si recibes elogios es porque estás haciendo algo bien hecho y debes estar preparado para recibirlos al igual que recibes las criticas y quedarte con lo que te interesa. Yo los hago servir para seguir adelante". Para Álex, "todo son palabras de ánimo para continuar y crecer en tu voluntad de seguir mejorando aunque no me los crea mucho, pero me sirven para mirar hacia adelante".
    Sobre la próxima temporada, Alex Márquez, que debutará en Moto2, no quiso avanzar muchas cosas: "No he podido entrenarme mucho en Jérez a causa de la lluvia, ya que sólo pude dar 50 vueltas. Me he divertido mucho con la moto, pero aún más el pasado lunes cuando probé la Moto GP de mi hermano en Cheste".
    Cuando se le ha preguntado a Marc si su hermano podría ganar el título de Moto2 el primer año, algo que él no logró, contestó: "Al final, lo lógico será que su objetivo sea luchar por el título, pero ahora no se pueden sacar conclusiones porque aún no ha hecho la pretemporada. No se puede descartar nada y el objetivo será luchar por el podio desde el principio".
    Los momentos más especiales de la temporada para cada uno de ellos son distintos. Marc resaltó lo siguiente: "Las dos últimas carreras de Álex porque ha demostrado mucha más paciencia que yo, y esto le ha llevado a ganar el Mundial porque no ha cometido el error de entrar en la pelea con Jack Miller".
    Para Álex, el momento más especial fue el siguiente:*"Cuando Marc logró la novena victoria consecutiva y cómo supo soportar la presión*hasta final de la temporada donde la gente pensaba que podía ganarlo todo". Marc ha resaltado que lo de "aguantar la presión de Miller" que hizo su hermano en Moto3, igual él hubiese "entrado al trapo".
    "Creo que ya me empezáis a conocer y paciencia tengo poca en la pista, y me hubiera costado hacer lo que hizo Alex de mantenerse al margen de esa pelea. Lo que más me sorprende es que ahora me puedo mantener al margen, porque yo, con 18 años, era de 'mecha rápida' y no me hubiese controlado", dijo el mayor de los Márquez.

    http://m.sport.es/es/noticias/motoci...osible-3691542

  2. #262
    Senior Member Balón de oro Gamper's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    35,728
    Thanks
    4,518
    Thanked 1,552 Times in 1,315 Posts
    Marc Márquez: "Mi objetivo no era ir por los récords"•El vigente campeón del mundo de MotoGP ha señalado que lo importante es que "cuando me retire será bonito ver mi nombre ahí"Marc Márquez asegura que lo importante no era "ir a por los récords" / FOTO: Repsol Media Service. El vigente campeón del mundo de MotoGP, el español Marc Márquez, ha señalado este domingo en Jerez que su objetivo en la temporada recién concluida "no era ir por los récords" logrados al conseguir más triunfos que nadie en una temporada y también más 'poles', trece en cada caso.Para Márquez, "ha sido increíble superar a una leyenda como Mick (Doohan)", el piloto australiano que ostentaba anteriormente ambos registros."Siempre romper récords es difícil y aunque no ha sido lo más importante, cuando me retire será bonito ver mi nombre ahí", ha manifestado en conferencia de prensa.Sobre su temporada, ha manifestado que lograr un "buen resultado" en la primera carrera, disputada en Catar, le dio "mucha confianza".Márquez ha destacado que "cada una de las diez primeras victorias han sido diferentes", en las que "he peleado con Rossi, Pedrosa o Lorenzo".Su superioridad en el Mundial podría hacer pensar que parezca "fácil" su triunfo, pero ha querido aclarar que "no lo es porque aumentaba la presión a medida que ganaba" carreras.En este sentido, ha añadido que "todo el mundo esperaba" su fallo. "Me he concentrado para sacar lo mejor de mí mismo durante la temporada".La carrera más "especial" para él ha sido el Gran Premio de Cataluña, disputado en el circuito de Montmeló, al ser la "única" prueba en la que "he luchado un poquito con cada uno" de los tres rivales mencionados anteriormente."También ha sido especial este Gran Premio porque mi hermano (Álex Márquez) logró su primera victoria" de la temporada en la categoría Moto3", dijo.Al respecto, ha comentado que se encontró "más feliz" en el Gran Premio de la Comunidad Valenciana que en su triunfo en Japón, cuando logró su segundo título mundialista de MotoGP, debido a que le quedaban más carreras y Álex se lo jugaba (el título de campeón mundial de Moto3) en la última prueba.Márquez ha reconocido haber estado más nervioso viendo la carrera de su hermano que participando él mismo en la competición, ya que fuera de la pista. "Yo no podía hacer nada".La celebración este fin de semana en Jerez de la Gala Anual de la Federación Internacional de Motociclismo (FIM) le resulta a Márquez "diferente" a la anterior, en la que también estuvo presente en 2013 en Mónaco, ya que "se celebra en España y hay muchos pilotos españoles", ha aseverado.Tras esta Gala, el campeón español ha indicado que pasará "dos semanas de relax en casa" después de haber tenido un mes de noviembre "muy ocupado" con las celebraciones tras su triunfo en el Campeonato del Mundo de MotoGP.Entre los actos a los que ha asistido, destacó el recibimiento de el Rey de España, Felipe VI, quien le dijo que "siga así".http://www.mundodeportivo.com/201411...420639135.html

  3. #263
    Senior Member Balón de oro Gamper's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    35,728
    Thanks
    4,518
    Thanked 1,552 Times in 1,315 Posts
    No te pierdas el reto de los hermanos Márquez
    Motociclismo > 02-12-2014 > 21:35
    Sport.es

    El Mundial de MotoGP terminó hace tres semanas, pero ni Marc ni Álex Márquez se han podido ir todavía de vacaciones entre celebraciones y actos promocionales. El último, este mismo martes en Madrid con motivo de una conocida videocónsola que les enfrentó en una peculiar carrera.
    Los dos hermanos se enfrentaron junto a dos equipos de jugadores a una peculiar carrera que acabó cayendo del lado del dos veces campeón del mundo de MotoGP. El equipo de Marc fue mejor en el cómputo general, pero en el duelo particular entre los hermanos Márquez fue Álex quien se llevó el gato al agua.

    http://m.sport.es/es/noticias/motoci...arquez-3740034

  4. #264
    Senior Member Balón de oro Gamper's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    35,728
    Thanks
    4,518
    Thanked 1,552 Times in 1,315 Posts
    Àlex Márquez: “Si qui aposta per tu no et veu amb talent, no llença els diners perquè siguis germà del Marc”

    NURIA GARCÍA | Barcelona | 07/12/2014 00:00

    Vídeo

    Àlex Márquez (Cervera, 23 d’abril del 1996) ha aconseguit el seu primer somni: ser campió del món de Moto3. El pilot, que no perd el somriure, afronta aquest any que ve el repte de pujar a Moto2. Diu que no té pressió, però debuta a la categoria intermèdia a l’equip del campió.

    Dos germans Márquez i dos campions del món!

    Estic content d’haver aconseguit el meu títol, però que hagi guanyat també el meu germà em fa molt feliç. Guanyar un títol implica que tot surti perfecte, així que guanyar-ne dos fa una il·lusió especial.

    A casa pateixen el doble...

    Els meus pares ho viuen intensament. Les mares del pàdoc amb un fill ja pateixen, doncs imagina’t amb dos! I l’any que ve a Moto2 i MotoGP no tindran temps per descansar entre una cursa i l’altra!

    ¿Ha canviat alguna cosa a Cervera després dels títols, o no hi ha treva i s’ha de parar taula igualment?

    A casa és tot igual. Bé, de fet, no he parat massa per casa. Entrenaments, compromisos... Ara per Nadal estaré amb els avis, la família... Descansaré però sense deixar la moto, que és el que m’agrada.

    A Cervera, fa quinze dies, la festa va ser una bogeria!

    Doncs sí! [Riu.] Després de guanyar no ets gaire conscient del que has aconseguit. El diumenge vaig estar fent entrevistes i coses amb els patrocinadors. Ets en un globus, és una sensació molt estranya, ja que no penses en el que has fet. El dilluns me’n vaig adonar una mica, però no va ser fins que vaig arribar a Cervera, quan vaig veure els carrers plens, que em vaig adonar de tot.

    La plaça plena, els carrers plens... T’ho esperaves?

    Ho havia viscut amb el Marc, però aquest any, com que havíem guanyat els dos, estava molt més ple. Van dir que hi havia unes 15.000 persones! És un poble i veure la teva gent celebrant amb tu el títol és bonic.

    Acostumat a celebrar els títols mundials del Marc, per fi un de teu!

    Havia estat a la rua sent campió d’Espanya i*rookie*de l’any. I l’any passat, quan vaig ser-hi, em vaig arriscar una mica i vaig dir que prometia tornar -hi l’any vinent amb dos títols... Era arriscat però ha acabat sortint bé [riu].

    ¿Calia guanyar un títol per demostrar que no és el cognom el que fa que siguis al Mundial?

    Era el meu somni. Quan se’m fica una cosa al cap no paro fins que l’aconsegueixo. Sóc tossut i això és un defecte i una virtut. Que sigui al Mundial és conseqüència de tota la gent que ha posat el seu granet de sorra. La gent creu que al Campionat d’Espanya i al Mundial era al millor equip perquè era el germà del Marc però aquest esport val molts diners i si qui ha d’apostar per tu no et veu amb talent, no llençarà els diners perquè siguis el germà del Marc.

    Ets campió l’any que vas començar amb dubtes, ja que l’Honda era una moto nova. Li dónes més valor?

    I tant! Al principi es va veure molt complicat i la veritat és que no és fàcil evolucionar la moto en un any en què t’estàs jugant el títol. Després de l’últim test, en què vam fer el pas endavant, de broma amb els mecànics dèiem que havíem presentat la candidatura al títol. I així va ser!

    Honda et va regalar pujar a la moto de MotoGP després de ser campió. Deunidó el canvi!

    Massa bèstia! Va ser increïble rodar amb el meu germà i el Valentino [Rossi]. Se m’acumulava la feina i vaig patir. Anava tan penjat sobre la moto que no tenia temps per disfrutar! No pots aturar-te a pensar, ja que et despistes un moment i ets al següent revolt! Quan ho recordo, tinc pessigolles a la panxa.

    Ara, la moto de Moto2 serà més fàcil!

    Quan hi vaig pujar per primer cop, dos dies després de provar la de MotoGP, vaig dir: “Corre, però no tant” [riu].

    Nou equip i nou company (Tito Rabat), que, a més, és un amic.

    El projecte amb el MarcVDS m’il·lusiona. Tenir al costat el campió del món és una motivació extra. Intentarem treure’n tota la informació!

    Ja t’ha dit el Tito que et portis bé?

    Sí, jo també li faig broma i el pressiono una mica [riu]. Al final, ens ho passem bé!

    Quin és l’objectiu?

    No me’n vull marcar cap. El somni és ser campió del món, tinc contracte per dos anys i, per tant, vull preparar bé el 2016. Veurem com ens adaptem a la categoria.

    I a veure quan presenteu la candidatura al títol!

    [Riu.] Tant de bo la puguem presentar, però Moto2 és una categoria molt difícil: si vols córrer molt, acabes anant enrere.

    A final de curs vam veure el Marc al teu costat. Et va servir d’ajuda?

    A València, quan em jugava el títol, l’Emili [Alzamora] em va dir que hi hauria molta gent que em diria coses i em va dir que només fes cas del que m’interessés. Ell i el Marc, el dissabte anterior, es van posar d’acord per dir-me el mateix!

    L’Emili està acostumat que no li facin gaire cas... Si més no, el Marc feia el que volia.

    Jo sóc diferent. [Riu.] Faig una mica més de cas, sóc més fred.

    http://m.ara.cat/premium/esports/Ale...l#.VITV6YOPXJs

  5. #265
    Senior Member Balón de oro Gamper's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    35,728
    Thanks
    4,518
    Thanked 1,552 Times in 1,315 Posts
    Marc Márquez gana el Dirt Track del Palau Sant Jordi!!!
    Last edited by Gamper; 13th December 2014 at 21:53.

  6. #266
    Senior Member Balón de oro Gamper's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    35,728
    Thanks
    4,518
    Thanked 1,552 Times in 1,315 Posts
    Superprestigi: l’art de la relliscada

    JOSEP LLUÍS MERLOS | | 13/12/2014 00:00

    Acomençaments dels anys 80, quan els pilots espanyols no eren capaços de guanyar -ni tan sols de participar- a curses per a motos que tinguessin més de 125 centímetres cúbics, els americans eren els grans dominadors de les proves de la categoria reina dels Grans Premis: la dels 500 cc.

    Aleshores, herois com Kenny Roberts, Freddie Spencer, Eddie Lawson, Wayne Rainey o Kevin Schwantz eren la referència.

    La tècnica de conducció que tenien era diferent de la dels pilots europeus. Sabien fer lliscar la moto als revolts millor que ningú, cosa que els permetia accelerar molt abans que els rivals per encarar les rectes amb la màxima velocitat possible. Un estil que havien après a les curses de Dirt Track (DTX) que es feien només a Amèrica en circuits ovals, de terra, completament plans, normalment d’una milla (1.600 metres) de recorregut.

    El 1981, la revista*Solo Moto*va organitzar el primer DTX que es va fer a l’estat espanyol. El canòdrom de la Diagonal va ser l’escenari d’una competició plena de pilots catalans que ben bé no sabien de què anava la pel·lícula. El primer classificat va ser Toni Elías, pare del guanyador l’any 2010 de la temporada que estrenava la categoria de Moto2, i un dels deu campions mundials que aquesta tarda podrem veure en acció al segon Superprestigi Dirt Track.

    Tres anys després d’aquella cursa, Jaume Alguersuari -editor d’aquesta publicació i promotor, entre d’altres esdeveniments, del que es fa avui al Palau Sant Jordi de Barcelona- va organitzar un viatge que va permetre a pilots com Sito Pons i Carles Cardús córrer una cursa a Daytona per enfrontar-se als pilots americans al seu propi feu. La iniciativa va esdevenir tota una heroïcitat pel seu atreviment.

    El 1991 el DTX tornava a Barcelona. Els organitzadors van haver de suar per convèncer els responsables de Harley Davidson perquè permetessin venir els seus pilots des dels Estats Units. I és que, sensibilitzats com estaven per la Guerra del Golf Pèrsic, no volien deixar-los viatjar a Barcelona perquè argumentaven que la capital catalana era un destí perillós... a causa de la seva proximitat geogràfica amb Bagdag!

    Vint-i-cinc anys després, els pilots americans ja no pinten res als Grans Premis del Campionat Mundial. Miren -embadalits- com ara són els catalans els que tallen el bacallà, i malden per intentar batre els Marc Márquez i companyia a casa seva. “Els vam prendre el regnat als Grans Premis, i ara volem pispar-los l’hegemonia al DTX”, apuntava Jaume Alguersuari a la presentació de la prova.

    Entre els americans que avui veurem lliscar en paral·lel als herois locals, hi ha Jared Mees -el campió d’enguany als EUA- i Shayna Texter, l’única noia que ha estat capaç de guanyar una cursa professional en aquell país. Fins ara mai no havien sortit d’Amèrica, i el seu primer viatge l’han fet atrets pel ressò de la primera edició del Superprestigi.

    Al gener, Brad Baker va guanyar la cursa després de mantenir un duel elèctric amb Marc Márquez, fins que el lleidatà va caure a poques voltes del final. Tito Rabat i l’americà Kenny Noyes -que viu a Barcelona i aquest any ha guanyat el Campionat d’Espanya de Superbikes- van acompanyar*The bullet*(la bala) al podi.

    Abans no sabien ni on era Barcelona, i ara frisen per venir i provar de superar el Tro de Cervera i tota la seva banda.

    Deu campions mundials en acció al Sant Jordi*

    Els cracs dels GP fan veure que no. Però tots s’han entrenat al límit des que la temporada es va acabar a Xest. L’objectiu: guanyar el Superprestigi. Marc Márquez ha basat la seva tècnica en les moltes hores que passa al circuit oval de Rufea fent Dirt Track amb el seu germà Àlex i, de tant en tant, també amb el seu amic Tito Rabat. Curiosament, els tres campions mundials d’enguany.

    Al seu costat, aquesta tarda hi haurà també Julián Simón (campió mundial de 125 cc el 2009), Toni Elías, o l’extricampió mundial de Superbikes, Troy Bayliss, que aquest any ha guanyat les quatre categories de l’australià de DTX.

    Aquesta prova també ha cridat l’interès de pilots d’altres disciplines, entre els quals destaquen el tarragoní Ivan Cervantes (4 campionats mundials d’enduro), el polonès Taddy Bazusiak (5 vegades campió mundial de superenduro), el francès Thomas Chareyre (3 mundials de supermotard), o el finlandès Joonas Kylmäkorpi (4 títols mundials de Long Track).

    Dennis Noyes i el poder de la Cinta Americana

    Va néixer a Hoopeston (Illinois) i viu a Borrego Springs (Califòrnia), però podria ser que els millors anys de la seva vida fossin els que va passar a Barcelona i a la Floresta.

    Dennis Noyes és el periodista americà amb més prestigi al Campionat Mundial de motociclisme, i una de les claus de la introducció del Dirt Tracka Europa, en especial a Catalunya. El seu estil recorda les cròniques de Tom Wolfe als començaments del Nou Periodisme. Moltes es van publicar a les revistes*Solo Moto*i*Motociclismo*sota el nom de “Cinta Americana”. Aprofitant l’edició d’enguany del Superprestigi, Noyes ha publicat una recopilació d’alguns dels seus articles en un llibre de lectura obligatòria per a tots els entusiastes d’aquest esport.

    Ple d’anècdotes i de detalls molt interessants de la personalitat dels grans herois de les curses, el llibre és molt més que una publicació “de motos”.

    Absolutament recomanable, és el regal ideal en aquestes dates per als malalts de les motos.

    http://m.ara.cat/esports/Superpresti...l#.VIypZYOPXJs

  7. #267
    Senior Member Balón de oro Gamper's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    35,728
    Thanks
    4,518
    Thanked 1,552 Times in 1,315 Posts
    Marc Márquez guanya el segon 'Superprestigi Dirt Track' al palau Sant Jordi

    EFE | Barcelona | 13/12/2014 21:49

    El pilot català Marc Márquez, campió mundial de MotoGP, ha guanyat la segona edició del 'Superprestigi Dirt Track' celebrat al Palau Sant Jordi de Barcelona completant així un magnífic 2014. Márquez s'ha imposat a la Superfinal al nord-americà Jared Mees, que només ha perdut aquesta cursa, en un duel final protagonitzat pels guanyadors de les categories Superprestigi (pilots d'asfalt) i Open (pilots off road). La tercera posició ha estat per al nord-americà Kenny Noyes.

    Unes 9.000 persones s'han donat cita al Palau Sant Jordi, convertit per a l'ocasió en una pista de motociclisme sobre terra, per vibrar amb una competició que ha reuniy als tres campions mundials de velocitat de la temporada 2014: Marc Márquez, Álex Márques i Tito Rabat.

    Marc Márquez ha dominat la competició, guanyant les dues mànigues classificatòries, tres de les quatre que componien la final de la categoria Superprestigi i la Superfinal, en què ha remuntatt des de la tercera posició per imposar-se amb autoritat.

    La prova ha gaudit amb sis campions mundials de velocitat: Marc Márquez, Àlex Márquez, Tito Rabat, Julián Simón i Toni Elias, i l'australià Troy Bayliss.

    El gran absent de la competició ha estat el guanyador de la primera edició del Superprestigi Dirt Track, el nord-americà Brad Baker, que no ha pogut revalidar el títol a causa d'una aparatosa caiguda durant els entrenaments celebrats al matí.

    http://m.ara.cat/esports/Marc_Marque...l#.VI09HIOPXJs

  8. #268
    Senior Member Balón de oro Gamper's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    35,728
    Thanks
    4,518
    Thanked 1,552 Times in 1,315 Posts
    Els pilots Marc Márquez i Laia Sanz, premiats a la 18a Festa de l’Esport Català

    À. G. | Barcelona | 15/12/2014 21:00

    Els pilots Marc Márquez i Laia Sanz han estat premiats aquest dilluns a la 18a Festa de l'Esport Català, que s'ha celebrat al Museu Marítim de Barcelona. "Aquest premi és un orgull per a qualsevol esportista català", ha dit Marc Márquez. "El secret de l'èxit és entrenar molt i passar-ho bé", ha confessat Laia Sanz.

    L’acte, organitzat per la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC) i el diari 'Sport', també ha reconegut la projecció de Jordi Xammar i Joan Herp (vela) i África Zamorano (natació).

    El CN Atlètic Barceloneta (waterpolo), el CPA Olot (patinatge artístic), Àlex Fàbregas (hoquei herba), Agustí Brugués (pilota), Carles Puyol (futbol) i la Federació Catalana de Pitch and Putt també han tingut el seu protagonisme.

    David Moner, expresident de la UFEC, i Josep Maria Casanovas han rebut una menció especial com a fundadors de la Festa de l’Esport Català.

    Gerard Esteva, president de la UFEC, ha tingut un discurs molt reivindicatiu i ha alertat sobre les amenaces que pateix l'esport català. "Hem de procurar fer-hi front als problemes de l'esport català i procurar fer possible allò que sembla impossible", li ha contestat el conseller Francesc Homs.

    L'acte ha comptat amb la presència de moltes personalitats i cares conegudes. "Tothom coneix Barcelona per l'esport, que genera riquesa", ha dit Xavier Trias, alcalde de Barcelona.

    http://m.ara.cat/esports/cronica-Fes...l#.VJFAQYOPXJs

  9. #269
    Senior Member Balón de oro Gamper's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    35,728
    Thanks
    4,518
    Thanked 1,552 Times in 1,315 Posts
    Márquez presenta la nueva imagen y sede de su club de seguidoresEl doble campeón del mundo de MotoGP, Marc Márquez, presentó en Cervera la nueva imagen y sede oficial de su club de seguidoresMás de 1.700 inscritos en el club de seguidores de Marc MárquezEFE18-12-2014 | 12:05 H.Marc Márquez presentó este jueves en la masía 'Els Condals' en su localidad natal de Cervera (Lleida) la nueva imagen y la sede oficial de su club de seguidores, que preside su tío Ramón Márquez. En una antigua fábrica de cerveza próxima a la localidad de Cervera, Marc Márquez, acompañado por sus padres Juliá y Roser, además de su hermano Alex, dio a conocer la nueva imagen de su club de seguidores y la localización de la sede de su club en Cervera.Cada vez más grande, el club de seguidores de Marc Márquez necesitaba una renovación que sus responsables han acometido ahora encabezados por Ramón Márquez. El tío del campeón fue quien maduró la idea en 2009 y el que la puso en marcha en abril del año 2010, seis meses antes de que Marc Márquez lograse su primer título de campeón del mundo, en la categoría de 125 c.c.El club logró aquel primer año 300 seguidores y ya son más de 1.700 los inscritos de varios países del mundo, entre ellos Malasia o Indonesia. Además del club de seguidores de Marc Márquez, que con el tiempo se podría ver ampliado con la llegada de su hermano Alex Márquez, en Cervera se encuentra el Museo del piloto.En esas instalaciones y entre otras muchas pertenencias y trofeos del piloto de Repsol Honda se pueden ver las motos con las que el más joven campeón de la historia del motociclismo en la categoría reina consiguió sus cuatro títulos mundiales. "La verdad es que impresiona cuando ves todo esto porque no te das cuenta sobre la moto pero lo que ha crecido en cuatro años es para estar agradecido a todo el equipo del club, ya que sin su implicación no hubiese sido posible", señaló Marc Márquez en la presentación."No tiene precio el respaldo de los seguidores, al final corres en representación de ellos, de tu equipo y nadie más y los ves allí, y cuando ganas disfrutan y lo celebran como yo, por lo que las caras de felicidad son al final lo importante de todo esto", agregó. "La idea de crear la seda me pareció muy buena y por ello les di todo mi apoyo y la verdad es que lo han hecho muy bien para dar más vida a nuestro pueblo, con un punto de concentración relevante para el club de seguidores", comentó Márquez.http://www.sport.es/es/noticias/moto...idores-3782262

  10. #270
    Senior Member Balón de oro Gamper's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    35,728
    Thanks
    4,518
    Thanked 1,552 Times in 1,315 Posts
    Marc Márquez: "A los Reyes les pediré otra corona"

    Marc Márquez cierra un año inolvidable, difícil de superar. El campeón del mundo de MotoGP se siente confiado, poderoso, pero es consciente de que repetir la gesta costará. En el plano personal, da por zanjado el caso Andorra.

    http://www.sport.es/es/noticias/moto...corona-3802328

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •